Τι πρέπει να κάνετε αμέσως μετά την κατασκευής της ιστοσελίδας σας;

SEO-META-KATASKEYH-ISTOSELIDAS-1

Τι πρέπει να κάνετε αμέσως μετά την κατασκευής της ιστοσελίδας σας;

Έχετε μόλις κατασκευάσει μια καινούρια ιστοσελίδα και δεν ξέρετε πως θα την προωθήσετε σωστά;

Σίγουρα η κατασκευή μιας ιστοσελίδας από μόνη της δεν φέρνει νέους πελάτες στην επιχείρηση μας, άμα αυτή δεν συνοδεύεται και από την σωστή προώθηση της στις μηχανές αναζήτησης, στα social media και γενικά σε όλα εκείνα τα σημεία του ιστού που υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Βρήκατε λοιπόν μία εταιρεία που ανέλαβε την ανάπτυξη του site σας, με βάση τις ανάγκες σας και τις ανάγκες της αγοράς. Πλέον είστε έτοιμοι και περιμένετε το τηλέφωνο να χτυπήσει ώστε η ιστοσελίδα σας να φέρει την πρώτη δουλειά οδηγώντας σας στην απόσβεση των χρημάτων που επενδύσατε.

Ας επιστρέψουμε στην πραγματικότητα όμως. Μία ιστοσελίδα δεν πουλάει από μόνη της, δεν θα σας φέρει χρήματα απλά μόνο με την κατασκευή της. Ας περιγράψουμε με ένα παράδειγμα τι είναι στην πραγματικότητα μία ιστοσελίδα.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα κατάστημα ρούχων σε έναν πολυσύχναστο δρόμο στο κέντρο της πόλης σας. Για να μπορέσετε να πουλήσετε όσο περισσότερο μπορείτε, θα φροντίσετε να έχετε κατηγοριοποιήσει εσωτερικά τα ρούχα και δε θα τα έχετε όλα σκόρπια μέσα στο κατάστημά σας. Το κατάστημά σας θα είναι καθαρό, με ωραία χρώματα, μεγάλο με φωτισμό που να μην ενοχλεί τους πελάτες σας αλλά να μπορούν με ευκολία να δουν λεπτομέρειες.

Θα έχετε φροντίσει να κάνετε εγκαίνια για να φέρετε κόσμο ή να έχετε μοιράσει κάποιο διαφημιστικό υλικό ώστε εκτός από τους περαστικούς, να σας επισκέπτονται και από τις γύρω περιοχές. Επίσης, για να δίνετε στους πελάτες σας τις σωστές συμβουλές ντυσίματος ενημερώνεστε συχνά για τις τάσεις της μόδας.

Σχετικά με την κατασκευή της ιστοσελίδας, όπως και στο πραγματικό κατάστημα, πρέπει να γίνει η σωστή κατηγοριοποίηση ώστε οι επισκέπτες να βρίσκουν εύκολα τις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν. Τα χρώματα της ιστοσελίδας πρέπει να είναι μοντέρνα, να ταιριάζουν με τα προϊόντα τους ενώ ταυτόχρονα δεν θα κουράζουν τους επισκέπτες.

Μετά από την παραπάνω αντιπαραβολή μπορείτε να σκεφτείτε την ιστοσελίδα σας ως ένα πραγματικό κατάστημα. Μία ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, με το καλύτερο design σίγουρα θα είναι οικονομικότερη από την κατασκευή ενός πραγματικού καταστήματος.

Όπως επίσης, πολύ λιγότερα είναι τα λειτουργικά κόστη της ιστοσελίδας σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα. Αν λοιπόν επενδύσετε ένα μεγάλο ποσό για την καλύτερη ιστοσελίδα που μπορείτε να έχετε, με τις όλες τις ευκολίες και τρόπους πληρωμής για τους επισκέπτες σας και μετά την κατασκευή της την παρατήσετε, είναι σαν να έχετε φτιάξει το καλύτερο φυσικό κατάστημα κάπου, όμως κανένας δεν είναι σε θέση να γνωρίζει που βρίσκεται αυτό το κατάστημα.

Ακόμα και το καλύτερο κατάστημα του κόσμου να έχετε, αν κανένας δεν γνωρίζει πού βρίσκεται, δεν θα ψωνίσει κανείς από εσάς. Το ίδιο ισχύει και για την ιστοσελίδα σας.

Το internet έχει χιλιάδες ιστοσελίδες ανταγωνιστών σας. Χιλιάδες ιστοσελίδες πουλάνε κάποια υπηρεσία ή προϊόν παρόμοιο με το δικό σας. Οπότε η ιστοσελίδα σας πρέπει όχι μόνο να ξεχωρίσει, αλλά να εμφανίζεται και στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs), ενώ ταυτόχρονα θα γνωστοποιείται η παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα ώστε να δημιουργήσετε τους δικούς σας fans.

Ας καταγράψουμε τις διεργασίες που θα πρέπει να πραγματοποιούνται σε μία ιστοσελίδα, ώστε να πετύχει και να φέρει επαναλαμβανόμενες επικοινωνίες με τους υποψήφιους πελάτες και πωλήσεις.

1 Ενημερώστε το blog της ιστοσελίδας σας

Πλέον η ιστοσελίδα πρέπει να έχει και ένα τμήμα blog με άρθρα σχετικά με τις νέες τάσεις, ανεξάρτητα από τον κλάδο που δραστηριοποιείστε.

Η παρουσία ενός blog στην ιστοσελίδα σας βοηθάει όχι μόνο για την ύπαρξη λέξεων-κλειδιών για τις μηχανές αναζήτησης, αλλά και για τους ίδιους τους επισκέπτες σας, οι οποίοι αν γνωρίζουν ότι ενημερώνετε την ιστοσελίδα σας με νέα, θα σας επισκεφθούν ξανά.

Η Ενημέρωση του blog της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 4 φορές το μήνα με άρθρα που πραγματικά θα ενδιαφέρουν τους επισκέπτες σας να διαβάσουν. Τα άρθρα αυτά δεν πρέπει να είναι αντιγραφή κάποιου ανταγωνιστή σας αλλά να είναι πρωτότυπα.

Το blog σας πρέπει να έχει κείμενα τα οποία δημιουργήσατε εσείς και που θα πρέπει να έχουν χρήσιμο περιεχόμενο για τον τελικό χρήστη.

2 Δείτε τι ψάχνουν οι πελάτες σας στην ιστοσελίδας σας

Μελετήστε τα Google Trends για να δείτε τι ψάχνουν οι υποψήφιοι πελάτες στο ίντερνετ.

Καλό θα ήταν να παρακολουθήσετε και τον ανταγωνισμό. Δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, τι άρθρα ανεβάζουν στο blog τους, τι έχουν στις ιστοσελίδες τους σε προϊόντα και υπηρεσίες και αντιγράψτε με σωστό τρόπο ότι πιστεύετε ότι θα περπατήσει στο ίντερνετ.

3 Δημιουργήστε παρουσία σε όλα τα βασικά social media

Η ανάγκη να δημιουργήσετε σωστά και επαγγελματικά προφίλ στα social media είναι επιτακτική για να γνωστοποιήσετε το brand σας. Όχι ότι τα social media θα σας φέρουν τον κόσμο που περιμένετε, αλλά χρειάζεται να είστε και σε αυτά.

Τα social signals βοηθάνε στο SEO της ιστοσελίδας και είναι παράγοντες κατάταξης σε ένα μικρό βαθμό.

4 Βρείτε τις κατάλληλες φωτογραφίες

Βρείτε τις κατάλληλες φωτογραφίες που θα αναδεικνύουν οτιδήποτε ανεβάζετε στο ίντερνετ. Σημαντικό είναι να προσέχετε πάντα τα πνευματικά δικαιώματα των φωτογραφιών για να μην έρθετε ποτέ στη δυσάρεστη θέση να αντιμετωπίσετε κάποια καταγγελία.

Υπάρχουν δεκάδες ιστοσελίδες που μπορείτε να βρείτε δωρεάν εικόνες όπως το Pexels και πολλά άλλα φωτογραφικά sites.

Καλύτερα βέβαια είναι να τραβήξετε τις δικές σας φωτογραφίες που να προωθούν εσάς και το brand name σας.

5 Δημιουργήστε μερικά βίντεο στο YouTube

Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στο ίντερνετ μετά τη Google με όμως πολύ λιγότερο ανταγωνισμό.

Άμα μια λέξη κλειδί έχει πολύ μεγάλο ανταγωνισμό και είναι άπιαστη στη Google, στο YouTube είναι πιο προσιτή και με ένα καλό έστω και πιο προσωπικό βίντεο με συμβουλές να μπορείτε να την πιάσετε.

Παράλληλα θα αποκτήσετε και αρκετή κίνηση στην ιστοσελίδα της στα πρώτα της βήματα που η οργανική επισκεψιμότητα θα είναι στο μηδέν.

6 Χτίστε τη λίστα με τα email σας

Οργανώστε λίστα newsletter.

Κάθε πελάτης που έρχεστε σε επικοινωνία μαζί σας, θα πρέπει να ζητάτε το email του και να τον ενημερώνετε ότι το newsletter σας έχει προσφορές που δεν δημοσιεύετε στην ιστοσελίδα σας. Είναι καλό να καταλαβαίνουν οι επισκέπτες και οι πελάτες σας ότι με τη συμμετοχή τους στο newsletter της ιστοσελίδας σας, έχουν να κερδίσουν περισσότερα.

Για να ενημερώνεστε συνέχεια για τις εξελίξεις στο SEO, μπορείτε να γραφτείτε και στο δικό μας Newsletter. Είναι εντελώς δωρεάν!

Τέλος, μην ξεχάσετε ότι η Google, η διασημότερη μηχανή αναζήτησης σε πάρα πολλές χώρες, παρέχει πάρα πολλούς τρόπους διαφήμισης όπου με τη βοήθειά τους μπορείτε σίγουρα να δημιουργήσετε όλο και περισσότερες νέες πωλήσεις.

Με την απόφασή σας να αναθέσετε σε κάποια εταιρεία την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να έχετε επίσης αποφασίσει ότι πρόκειται να επενδύσετε σε αυτή. Η ιστοσελίδα σας αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας και την ποιότητά σας.

Μία άρτια κατασκευασμένη ιστοσελίδα η οποία ενημερώνεται τακτικά και διαφημίζεται, θα αναδείξει τις προσπάθειές σας με μετρήσιμα αποτελέσματα. Αν έχετε αποφασίσει ότι η ιστοσελίδα σας δεν έχει λόγο να ανανεώνεται με νέο περιεχόμενο, το αποτέλεσμα που θα έχετε θα είναι ανάλογο με την business card (επαγγελματική κάρτα) σας: όποιος την έχει στα χέρια του, μπορεί να μάθει περισσότερα για εσάς ή τη δουλειά σας, οι υπόλοιποι που δεν έχουν την κάρτα σας, σίγουρα θα συνεργαστούν με κάποιον ανταγωνιστή.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

GOOGLE COMPTETITION PMAR

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

registration-button-pmar

Δείτε περισσότερα για το SEO:

Ανεβείτε στα τοπικά αποτελέσματα της Google με local SEO!

 

 

Σχολιάστε